Link Kısaltarak Para Kazanma

Etiketler :
adf.ly ana sayfası
adf.ly dan bir görüntü

Biri para kazanma dedi işte ben buradayım sizlere link kısaltarak para kazanmayı gösteriyorum önceki konularda bazı para kazanma taktiklerinden bahsetmiş hatta göstermiştim şimdi link kısaltma sisteminden birkaç örneklerle size para kazanmayı gösteriyorum işte para kazanmanın kolay ve birinci yolu link kısaltma sistemi bu istem nasıl çalışır bu çok sorulan bir sorudur hemen cevaplayalım.
Soru 1: Link kısaltma Sistemi nasıl çalışır?
Cevap 1:Sizin verdiğiniz linki çok kısa bir url çevirerek ve içene bol bol reklam koyup onlara tıklamaya yada üye olmaya teşvik ederek para kazanırlar sizde bur dan belli bir komisyon para alırsınız
Soru 2: Üye olmadan da link kısaltabilir miyim?
Cevap 2: Evet kısalta bilirsin ama belli bir sınırı vardır kötü yanı linke reklamda koyar ama senin hiç bir kazancın olmaz çünkü üye değilsin buda üye olmamanın kötü yanını gösterir.
Suru 3:Üye olduktan sonra linkten para kazanmak ve reklam istemiyorum ne yapmalıyım ?
Cevap 3: Linki kısaltırken siz para kazanma seçeneğini kapatırsanız reklamsız direk çevirdiğiniz linke yönlendirir buda üye olmanın artıların dandır.
Bur da birkaç soruyu cevapladım daha soru sormak isterseniz sorunuzu yorum atarak katkıda bulunabilirsiniz.

Link Kısaltma Sistemine Üye Olma


Üsteki kutucuğa basarak üye olun kutucuk gözükmüyorsa Burayı Tıklayın.

0 yorum: